torsdag den 14. juli 2011

Lastbilsoverhalinger og sengerandsspekulationer

Mand, hvor jeg hader at overhale lastbiler, især når vejret er vådt og vinden liiidt for ivrig. Det ER så ubehageligt at overhale lastbiler, for de sprutter og sprøjter med alt vandet, og de kan jo med ET forkert lille sving ødelægge mig og min mave og min mors fantastiske (men meget lille) C1'er på et SPLITsekund. Gys. Jeg er altid ved at skide en grøn ilder, når jeg overhaler kæmpebasserne - især i vådt vejr som sagt - for lastbilchauffører nyser også, de kan også få kaffen galt i halsen, og de kan også være fraværende i millisekunder. Føj. Men vi overlevede og nu er vi tilbage i gamle Århus. Ah. Fantasmen snorker, og jeg må få lidt te og banan.

Jeg har spekuleret over, hvorvidt sengeranden skal være hvid og fri for forstyrrelser, eller om den skal ha' farver og figurer og halløj på sig. Hvor meget stimulation kan sådan en baby tåle? Nonstop funny stuff at glugge på eller må vi godt slappe lidt af? Han får immervæk også uro'er og nysgerrige forældre, der konstant vil dikke-dikke og nåå-nåå'e af ham. Og sengetøj og bamser og musik. Jeg tror den bli'r hvid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar